Wolverine pogacayanakli_aylamm hayır yarını beklemeyin lütfen acile giderseniz daha iyi olur, parol en alerjik parasetamol. İhmal edilmemesi gerekiyor.
pogacayanakli_aylamm 256820 bebegim cektirmiyor vok huysuz oldu. Nasil desem kirmizi kirmizi benekler daba cok isilige benzer ama isilik degil
Nohutannesi pogacayanakli_aylamm genelde 3 gun ateşten sonra döküntü olur. Döküntüden sonra ateş olmaz artık. İlaca bağlı olduğunu düşünmüyorum çünkü bir kac gün oncede vermişsiniz. Olsaydı o zaman da olurdu
pogacayanakli_aylamm Nohutannesi 6. Hastaligin belirtisi olarak ishal de var mi bebegim ishalde oldu cunky
Nohutannesi pogacayanakli_aylamm o dişten de olabilir. Diş dönemi ishal oluyorlar. 6. Hastalığın spesifik özelliği ishal değil, yüksek ateş diye biliyorum
Nohutannesi pogacayanakli_aylamm bir götürün acile. Alerjiyse zaten beklemek doğru olmaz. Bilmiyorum ama bence 6.hastalık
pogacayanakli_aylamm Nohutannesi 4 aylikkende vermiştim asidan sonra olsa o zaman da olmaz miydi döküntü
Cigdemino pogacayanakli_aylamm muhtemelen 6.hastalık geçirmiş. O döküntüler kendiliğinden geçiyor endişe etmeyin geçmiş olsun