pogacayanakli_aylamm Parol ates dusurucu vermistim bebegimin butun vucudu kirmizi benekler olmus. Yan etki olmus gibi herhangi bir sorun olur mu yarin doktora goturecem ama ivim icimi yiyor
Cigdemino pogacayanakli_aylamm ne zamandır ateşliydi? Benim kızım gün boyu ateşli olup sonrasında ateşi düşünce vücudunda kırmızı döküntüler oluyor hafif. Veya Kaç aylık? 6.hastalık da olabilir. 3 gün süren inatçı ateş sonrası vücutta döküntü bırakıyor. Yani belki ilacın yan etkisi değildir diye yazmak istedim bunlar da olabilir
Nohutannesi pogacayanakli_aylamm bence sizin bebeğiniz 6.hastalık geçiriyor. Alerji değil. Bir doktora gözükmekte fayda var
pogacayanakli_aylamm HonKiPonKiDoNiNo 11 aylik cuma gunu ve cumartesi 1 er cay kasigi vermistim atesi yuksekti. Sonrasinda ishal oldu distendir dedim simdide vucudunda yuzundale benekler var
HonKiPonKiDoNiNo pogacayanakli_aylamm İlac alerji dokuntusu 3-5 saat gecmeden oluyor, 3.Gun sonunda dokuntu olduysa farkli birsey olabilir muhakkak doktora gidin.. Birde calpol ya da dolven daha etkilidir ateste bilginiz olsun.
pogacayanakli_aylamm Cigdemino evet tam da dediginiz gibi oldu 3 gunboyunca atesi vardi ve dusmuyordu ates en yuksek 38.1 olunca bende ates dusurucu verkistim 3. Gudnen sonra atesi dustu
pogacayanakli_aylamm HonKiPonKiDoNiNo yarin icin randevu aldim. Dediginiz gibi calpol alayim eczane vermisti bized3 bunu
RainOverMe Kasıntı var mı su cıcegı kızamık falan olmasın kuzucuk. Ha bır de 6. Hasttslık mıydı ates sonrası dokuntu yapan bı hastalık var. Mutlaka dr a danısın,Cok gecmıs olsun cıvcıve🌺🙏🏻
pogacayanakli_aylamm RainOverMe her zamanki gibi gozkeri kasiniuor sadece baska kasigi yerini gormedim
birtutamsac pogacayanakli_aylamm 6. hastalık o zaman ilaç alerji yapmamış, bekleyin 3 güne geçecek o benekler
Cigdemino pogacayanakli_aylamm muhtemelen 6.hastalık geçirmiş. O döküntüler kendiliğinden geçiyor endişe etmeyin geçmiş olsun
256820 pogacayanakli_aylamm merhaba foto atabilir misiniz benim bebeğimde yeni atlattı 6. Hastalık diye bi şey..3 gün ateş sonra döküntü yaptı kendi geçti
pogacayanakli_aylamm 256820 bebegim cektirmiyor vok huysuz oldu. Nasil desem kirmizi kirmizi benekler daba cok isilige benzer ama isilik degil
Nohutannesi pogacayanakli_aylamm genelde 3 gun ateşten sonra döküntü olur. Döküntüden sonra ateş olmaz artık. İlaca bağlı olduğunu düşünmüyorum çünkü bir kac gün oncede vermişsiniz. Olsaydı o zaman da olurdu