Secda sizi çok iyi anlıyorum benimkide öyle mesela şu nerde derim gözleriyle gösterir gibi direk bakar oraya internete yazınca bir çok postta işaret önemli denildiği için insan bı şüpheleniyor kaç kez teşhis koydum oğluma kelimesi az bizimde 19 aylık ismine bakar canının istediğini getirir bı kaç ay rahat birakicam çocuğu bir ara ismine bakiyormu diye tekrar ede ede çocuk bakmamaya başlamıştı