Secda burda fazlaca otızm konusu açılıyor benm kendi akrabalarımdan 2 bebişimiz otizm birisi ağır otızm yani okadar eğitmler aldı çok az ilerleme var buraya yazdıklarımızla yakından alakadı yok çocugun ötekisi eğitimle bayagı ilerledi baya muhabbet ediyor ama yaşına göre farklı bunu herkes anlayabilir şimdi ben onlardan yola çıkarak yazılanlara ne alaka falan diyorum linçliyomuşum gibi algılıyorlar ama bi anne burda beni linçlediler ama otızm teşhisi konuldu yazmıştı bundan yola çıkarak olabilir diyorum sizde o anne gibi burdakileri dinlemeyıp bi doktora danışabilirsiniz ( takıldıgınız sadece parmakla göstermeyişi ise benim oğlum hiç parmagıyla bişey göstermezdi) şuan 3 yaşında ve hiç bi sorunu yok