EST bizde hiç bir bez yani şöyle söyliyim şuana kadar kullandığim hiç bir bez psikk yapmadı kullanmayı.biraktigim olduysa da sızdırıyor du o yüzden bıraktım Memnun kaldığım sleepy bin ve a101 Memnun kaldiklarim şok kullan dim memnun kalmadım sızdırdı baby turco sızdırdı BİM’in Benim için tek dezavantajı var ama Uygun olduğunu gorursem alırım sadece normal bezelere göre kalın olması oda artık fiyatları bu kadar uçmuş ken sizdirma psik yapmıyor sa bunun için kullanmamazlik yapamam dediğim gibi indirimli bez görünce alırım artık