EST valla canım çok uygun fiyatı diğer bezlere göre ama önce bebeğimizin sağlığı diyorum. Bepantol krem de kullanıyordum aynı zamanda ama hep pişikti kanıyordu cayır cayır. Değiştirdim şimdi 101’den Sofia aldım bakalım biraz pişiğimiz var ama jenny welly bezinin yaptığı kadar değil