Glyernz Fatmaaa22 bizim ki hep mızmız. ben henüz ise baslamadim aslında gün boyu da sadece beni görüyor belkide benden sklmistir artık ☺️ ben açıyorum 2 dk belki ilgisini çeker de tuvalete giderim diye ama malesef tuvalete de beraber gidiyoruz. 😂
Fatmaaa22 Glyernz aslında olduğunuz yer çok soğuk değilse biraz dışarıda hava aldırmaya çalışsanız çok iyi olur enerjisini atar siz de rahat edersiniz
Fatmaaa22 Glyernz aralarında 3-4saat var ben 5 -5 buçuk gibi sezeryana gittim psikolojim sıfırdı saati tam hatırlamıyorum su an kağıtta yazıyordur bakayım bari 😂
Glyernz Fatmaaa22 benim normal doğumdu. O saatte gelmek istedi beyfendi. 😍 Sizinkinin yeme düzeni nasıl dişleri fln var mi
Fatmaaa22 herseyguzelolacakk 😂😂 youtubeden de baktım da gözüktüğü gibi değil sanki ya ama bir de ne bileyim sanki mahrum bırakıyormuş gibi hissediyorum aslında bir de o yüzden almak istiyorum
Glyernz Fatmaaa22 bu aralar soğuk ve yağmurlu. Zaten bizim ki yaklaşık 2 aydır doğru düzgün iyilesmedi hep hasta abisinde kaptı bı kere sonra bı turlu toparlayamadi. Aslında alerjik bı çocuk belki de huysuzlugu ondandır diye kandırayim kendimi😂
Eomeoni Fatmaaa22 ben zebra olan yürüme ark. Aldım. Aktivite masası almadım çiti ve yürüme ark. üzerindeki oyunlar yetti 24 mart dğmlu
Henakiz Bende ikisi de var. Aktivite masası ile yeni yeni ilgileniyor. Esas yürüme arkadaşıyla oyalanıyor. Ben çok memnun kaldım.
Fatmaaa22 Glyernz ay hasta olunca da zor oluyor. Çocuklarla salgın var bizimki de hastaydı iyileştirsene kadar canım çıktı umarım bir an önc iyileşirler
lanadelmiyav Fatmaaa22 ben doğal akışı bozan şeylere karşıyım. Aktivite masası alırıdım sizin yerinizde olsam
Fatmaaa22 lanadelmiyav aslında haklısınız ben önündeki şeyleri çok beğendim aslında almamın bir nedeni o
Glyernz Fatmaaa22 biizm de bazen yer bazen yemez çok skntili degil çok şükür. Bizim de diş yok abisi de 10 aylıkken çıkardı saniirm bu da öyle olacak ☺️