Fatmaaa22 Merhaba, oğlum 9 ay 15 günlük yürüme arkadaşı mı alsam, aktivite masası mı alsam karar veremedim. Fisher Price yürüme arkadaşı köpekcik çok hoşuma gitti ama aktivite masasıyla arasında kaldım siz hangisini aldınız yardımcı olur musunuz
busracicek Fatmaaa22 bimde var yürüme arkadaşı 150 tl nette 300-400 tl ben aldım hemen haberiniz olsun 🙈☺️
Glyernz Fatmaaa22 benim oğlum da 26 Mart doğumlu sanırım aynı gün dogmuslar☺️ ben bime gelen yürüme arkadaşından aldım çok güzel. Gerçi benim oğluma ne alsan boş hicbirseyle oyalanmiyor dönüp kafasını ttvye yanlışlıkla bile bakmıyor sürekli bana yapışık ve mızmız. Umarım sizin ki öyle değildir ☺️
Glyernz Fatmaaa22 bu arada bizde köpekcik de var inanın o paraya değmiyor en azından bizim ki oyalanmiyor onunla
Eomeoni Fatmaaa22 ben zebra olan yürüme ark. Aldım. Aktivite masası almadım çiti ve yürüme ark. üzerindeki oyunlar yetti 24 mart dğmlu
Fatmaaa22 busracicek dediğim köpekciğe takıldım biraz pahalı ama o çok hoşuma gitti. Bimdeki de güzel de burada bitirmişlerdir şimdiye onu
Fatmaaa22 Rabia6025 etmeee :))) benim biraz takıntılarım var o konuda ya kendime olsa çok şey yapmam da çocuğa her şeyi sıfır alıyorum.
herseyguzelolacakk Fatmaaa22 bizde o köpekçikten var. İnanın çokta mataf bişey değil. O kadar paraya değmez yani. 3 farklı seviyesi var. Birinde İngilizce söylüyor. O da apple diyor 😂 öyle çok fazla bişey beklemeyin yani
sahranur Fatmaaa22 bende karşıyım zorla örümcek aldılar 17 aylık hala yürümüyor kızım geçen bimden yürüme arkadaşı aldım hevesi arttı azıcık
Fatmaaa22 herseyguzelolacakk ciddi misin 😂 valla hayallerim söndü su an 75 tane şarkı söylüyor falan yazıyordu internette
Fatmaaa22 Glyernz aaa aynı gün doğmuşlar bizimki televizyon çok görmüyor akşama kadar bebek bakım evinde aksam da genelde televizyon kapalı olur. Oyuncaklarla ilgilenir ama belirli oyuncaklarla ilgilenir bazılarını çok sever bazılarını hiç sevmez. Açsa ya da uykusu varsa dünyanın en çekilmez bebeği olur aç ve uykusuz değilse dünyanın en iyi bebeği olur 😂
herseyguzelolacakk Fatmaaa22 valla biz yazın aldık o zamandan bu zamana şarkı sayısı 75 e çıktıysa onu bilemem 🤣🤣🤣 hatta bizde hem eğitici köpekçik var hemde aynısının yürüme arkadaşı. Acaba sizin söylediğiniz eğitici köpekçik olan mı? O güzel ama. Onda şarkı falan çok.
Fatmaaa22 sahranur yürüme arkadaşı çok sıkıntı ya çocuğun kendi ayaklarını görmesi gerekiyor. Örümcek motor gelişimini yavaşlatıyor
Glyernz Fatmaaa22 bizim ki hep mızmız. ben henüz ise baslamadim aslında gün boyu da sadece beni görüyor belkide benden sklmistir artık ☺️ ben açıyorum 2 dk belki ilgisini çeker de tuvalete giderim diye ama malesef tuvalete de beraber gidiyoruz. 😂
Fatmaaa22 herseyguzelolacakk yok eğitici köpekcik aldım ben o var bizde o çok hoşuma gitti. Yürüme arkadaşı da onun gibi iyidir diye onu almak istedim. İnternette yürüme arkadaşının 75 şarkısı var diyordu
herseyguzelolacakk Fatmaaa22 anladım canım. Ama yok maalesef. Bi alfabeyi sayıyor 1-10 a kadar sayıyo. Bi de 3. Seviyesinde piyano oluyo üç düğmesi falan işte 😁 çok beğenmedim ben. Bu arada bizde tam 3 tane yürüteç var. Biri pilsan biri de %100 el yapımı ahşap. İnan 3 ünü de pek kullanmadı.