Ekim-4 senamiray normal bu kristalleşme beze bağlı birşey demişti. İlk zamanlar daha sık emzir demişti şimdide suyu biraz daha fazla içsin dedi ama dönem dönem olur önemli birşey değil dediği için içim rahat