Benim bebeğm 10 günlüktü. Hergun bezinde pembe leke vardı . Hemen doktora götürdüm normal olduğunu genellikle bebeklerde göründüğünü söyledi ve duzensiz beslenme sonucu olabileceğini söyledi . Bebeğime mama takviyesi yaptım hiç ac bırakmadan 2 saatte bir emzirdim şu an leke falan yok canım .