Funda2735 2,5 aylıkken üni hastanesinde üroloji profuna yaptrdım eski usül hafif bir sedasyonla ameliysthanede gerçekleşti işlem çok memnun kaldık oğlum bir kere bile ağlamadı ya da huzursuzlanmadı saddcs antibiotikli bir krem kullandık sabah akşam 4-5 gün sonra onu da bıraktık çok çabuk iyileşti çok iyi araştırın hoca çok çnemli 400-500 klipsli yöntemle yapanları ben hiç düşünmedim bile