Funda2735 uyuşma geçince bir iki saat sonra avazı çıktığı kadar ağlamaya başladı aklım çıktı ama ilk çişini yapınca öyle oluyormuş . Yatana kadar ağladı , doktorun verdiği kremi sürdük fitili verdik . Ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi uyandı öyle de devam ettik çok şükür 🙏 Şimdi iyi ki yaptırmışım diyorum çünkü hareket etmeye başlayınca kollamak çok zor .