Pembekurdela daha ne bebeğimin ne de kendi çamaşırlarımızı 60 derece de yıkamadım hep 40 derece de yıkarım ama lekeli olan çamaşırlarını e bebekte baby me diye bi leke çıkartıcı var onu döküp 2 dakika bekleyip citiliyorum öyle atiyorum yada sıcak suda leke çıkartıcı ile 1 saat bekletip öyle atiyorum tek leke kalmiyor