Hilal-sema Gupssse ne olur ne olmaz bol bol dinlenmeye çalışın bence ben 4 ay aşısında 3 gün sadece yarım saat uyuyabilmiştim o yüzden tavsiyem onun iyiliği için olduğunu düşünerek mental olarak kendinizi hazırlayın derim
Gamze00777 Hilal-sema Az önce biz de aşı olduk geldik 6 ay aşısı. 4 ay aşısı biz de sıkıntı olmamıştı bakalım bu ne olacak