aysell44 40 ı çıktı ben öyle kestim ve uyanıktı kestiğim de daha çok küçük duruyor zaten. Ben tırnak makası kullanıyordum. Bi arkadaşım tırnak makası kullanıyor çok rahat olduğunu söyledi. Ben onu hiç kullanmadım. Siz eğer tırnak kesmekten korkuyorsanız makasla kesin isterseniz setiniz varsa.