asiltonunmommysi aysell44 ilk 15 gün eldiven takmıştık ben kesecektim ama yanımdakiler müsaade etmedi tabi onlar gittiği gibi eldivenler çıktı tırnak makası geldi o gündür kesiyorum uyurken genelde yada emerken
Rizeli53 aysell44 ben 3 aylık felandı galiba kestiğimde hatırlamıyorum ama çok dikkatli olmak gerekiyor ve uykuda tırnak kesilmez günah olduğunu söyler benim büyüklerim
Reyna Rizeli53 inanıyo musunuz cidden? uyanıkken keserseniz hareket halinde etini kesme ihtimali çok yüksek ve tırnak sıçrayıp gözüne kaçabilir.
Rizeli53 Reyna töbe töbe nasıl bi zihniyet bu tamam et kesilir ama gözüne kaçma ihtimali yok abartma bence ve büyüklerin bi bildiği vardır ki söylüyorlar
Rizeli53 Kuzeybabyy 🙄 ben reklam açıyorum reklam a daldığında şip şap kesiyorum bazen bende zor kesiyorum
BuzluKahve Rizeli53 uyurken kesilmez ama minicik bebeğe televizyon izlettirmekte sıkıntı yok yani? Oldu cınım. 😅
Rizeli53 BuzluKahve 7 aylık sadece tırnak keserken açıyorum tv… Ayrıca çocuk benim çocuğum hayırdır 5 dk dan ne olacak canı yansa kanasa daha mı iyi
Arenbebek yenidoganin tirnagi kesilmezmis torpule demisti doktorum bebek torpusuyle yapiyordum 4 ay 20 gunluk yeni kesmeye basladim