Oyun halısı üzerinde çıngırak, kitap, zeka kartları, kumaş topları vs yuvarlanıp gidiyoruz ama ben oyalarsam, kendi kendine pek oyalanmıyor. Piyanolu halıyı sevmiyor hiç 5 dk durmuyor ana kucağında da en fazla 20 dk durdu şimdiye kadar sıkılıp ağlıyor, yüzüstü yatınca da sinirli hep kalkmaya çalışıyor kaldırınca kollarından tutup yürüyor gibi yapınca mutlu ee devamlı öyle tutulmuyor 5 10 saniye anca siz nasıl oyalıyorsunuz