watermelonlove güzel günlerde okuyun ❤️ O kadar iyi yapmışsınız ki kütüphane oluşturmaya başlamakla… kızım tam 2,5 yaşında… bende sizin gibi küçükken başladım almaya, göstermeye, okumaya… günde 20-30 kitap okuyoruz tekrar tekrar 🤣 bayılmak üzere oluyorum artık… ama oyuncak sevmiyor kitap sevdiği kadar. Benim sözümü dinlemiyor mesela; diyorum ki kızım kitapta nasıldı hatırladın mı bak böyle böyleydi diyorum aaa evet anne deyip yapıyor hemen :) uyumadan önce okuyoruz çok iyi oluyor. Kitap çok güzel bir alışkanlık herkes için 🌸