Waffle watermelonlove çok güzel bir kaçı hariç hepsi var bizde de 😍 bizde sürekli D&R dan alıyoruz. Önümüzdeki ay İçin indirim kodu verdi mi ?
Miniminikusum watermelonlove hadi sarılalım anneciğim içi kitabı kapakçıklı bi kitapmi ya da herhangi bir özrlliği varmı
watermelonlove Waffle bende uzun bir süre ince kitaplardan almam herhalde 11 tane oldu bundan sonra hareketli, cırtlı kitap, sesli kitap almayı düşünüyorum bu ay ki hakkımızı kullandık ♥️ böyle bir kod mu veriyor ben görmedim ilk kez aldım sitesinden
Zlm Waffle aaa hep kitap aliyosunuz diye mi verdi bı yere mi üye oldunuz banada verse ne mutlu olurum 😁
MelekSubasi watermelonlove Yaa çok güzel keyifli okumalar dilerim🥰 Benim oğla özellikle “utangaç ayı monti” aşığı😁 kaldırıyorum bazen soruyor göremeyince" ayı monti kitabı nerde" diye😁
watermelonlove MelekSubasi Benim kızım daha çok küçük 5 buçuk aylık ama ben okuyorum şimdiden kütüphane oluşturmaya başladım büyüyünce inşallah oda sever kitaplarını oğlunuz kaç yaşında 😊
watermelonlove Zlm kitap dostu olsunlar inşallah çocuk kitapları çok güzel insan hepsini alası geliyor 🤣
Ekvatoral watermelonlove sayfaları ince mi kalın mı ? Bizim de yeni kargo geldi. Sincap kitap merhaba serisinden dört kitabı aldık cırtcırtlı. Kesinlikle tavsiye ederim.
watermelonlove Ekvatoral Sincap yayınları çok güzel ben pop up serisinden 3 kitap aldım özellikle okyanus yolculuğu kesinlikle tavsiye ederim içeriğini kızım her görmesinde heyecanla izliyor dinliyor. Bu kocaman gözler serisinden 2 kitap aldım harikalar uzun sıkıcı kitaplar değil bu serinin devamını inşallah almaya devam edicem sizün aldığınız merhaba serisi mi i? Eğer o seri ise almayı düşünüyorum ama henüz almadım yavaş yavaş gidiyoruz kitaplar çok pahalı her ay bir kaç kitap almaya çalışıyorum zaten bu aydaki küçük yaş gruplarında kalın karton kitaplar daha iyi kitap aşınmıyor sağlamlık yönünden ömrü daha uzun oluyor bunlar kuşe kağıtlı ince kalın sayfalar değil bunlarda okuma yönünden iyi oluyor 8 kitaba 63 TL ödedim kargosu yoktu
Ekvatoral watermelonlove evet merhaba serisi. Ben de bir çırpıda hepsini almak istiyorum ama eşim mani oluyor. Dediklerinize de bakacağım. Teşekkür ederim ☺️
MelekSubasi watermelonlove Düzenli okumaya başladığımızda 1,5 yaşını geçmişti sanırsam şimdi ki aklım olsa daha erken düzenli okumaya başlardım.
watermelonlove Ekvatoral Bütçenize göre alın tabi kitaptan zarar gelmez yeter ki ilgiyle dinlesin, sevsinler aylık hedef koyarak alabilirsiniz