Kuzeyin_annesii bende yaşadıklarımı yazmak isterim
Dogudayiz kimsemiz yok esim askeri personel belki çevrenizde vardır çalışma şartları cidden dengesiz ve yorucu olan bir meslekte
Esim ne zaman evdeyse o zaman duş aldım hatta bazen günlerce duş alamadığımı bilirim oglum sadece ayağımda uyurdu 1 saat sallardim uyuduktan sonra ayağımdan indiremez 1 saat daha o şekilde uyanmasını beklerdim 1 yaşına kadar böyle gitti
Uyanık olduğunda oğluma yemek yapardım kendime ekmek arası peynir vs yapar strece sarar dolapta tutardım acıktigimda hemen yiyebileyim diye
Tuvalete gideceksem pusetine koyar wc kapısına götürürdüm
Bulaşıkları makineye atayım dediğim zamab yine pusetine koyar mutfak tezgahına alırdım
Gece uykularını asla hatırlamak bile istemiyorum 45 dk da bir uyanirdi sabaha kadar en az 6 kez uyanırdım
Simdi 3.5 yaşında 2 yaşından itibaren TV izlemeye basladi oda bir kqc çizgi film onun dışında oyun oynuyoruz deliler gibi hemde
Oğlum tabletin ne olduğunu bilmez evde var ama hiç biz Kullanirken görmedi
Telefon ise hafta da 1 gun veriyorum o anlarda görseniz havalara uçuyor çünkü her zaman alamaz eline
Surekli ağlayan yemek yemeyen uyku uyumayan bi cocukdu benimki ona ragmen şuan bile tvyi çok açmam
Bazen anne aç der hayır şimdi annede sıra derim program açar kendim izlerim Oğlum oyun oynar izlemez
Komşular akrabalar bana ne diyor biliyor musun
Allah sana peygamber sabrı vermiş Allah yardımcın olsun sen bu çocuğu tek başına böyle büyüttün kimseden destek görmedin biz hayatımızda seninki gibi bi cocuk görmedik derler
Annem aynı anda 3 torununa bir kaç saat bakabilen bi kadındı
Gecen sene izne gidince anneme birakip sadece 2 saat dışarı çıktık geldiğimizde annem saç diplerine kadar terlemisti o kadar yormuş kosturmus kadını annem ikinciyi yap diyen kadın yok kızım sakın yapma aklını kaybedersin dedi 😆😆
Yani istisnalar hariç ama yapmak isteyince bir şekilde tvden telefondan çocukları uzak tutabilir bi insan bence