Seda54 sütün gelmiyoSa mama vereceksin tabi ama mama verme aralığını arttırsan yani 2 değil de 3 saatte 1 versen ? Bi de her doktor başka söylüyor. Ama mama veren arkadaslardan biliyorum.3 saatte 1 mama veriyorlar . Bir de Benim doktorum der ki , bebek her ağladığında aç değildir . Her ağladığında emzirir ya da mama verirsen çocuk daha çok ağlar çocuğun kendini ifade etme sekli bu. Karnı acıkır verirsin sonra başka sebeple ağlat yine doyurursun bu defa karnı şiştiği için ağlar sen aç sanırsın yine verirsin böyle böyle gider der. Mama verirken daha dikkatli olmak gerek bence yavaş yavaş aralığı açmalısın . Mesela 2 saatte1 se önce yarım saat uzat sonra bir saat rahatlayacaktır bence ☺️😘