Kaanmary lütfen poposunu uyarmayın bebeğinizin. Lavman yaptırmayın. Benim oğlum da yapmıyordunbide sapsarıdır paşam, ısınırken abartısız domates gibi olurdu. Ben fitil verdim uyardım 2-3 günde bir kendim bu şekilde yaptırırdım. Doktora götürdüm en son. Sakın ellemiyorsun kendi haline bırakıyorsun dedi. O okunmalar gazdan, kakasıyla alakası yok bebekler 10 güne kadar kakasını tutarlar dedi. Ben uyara uyara bagırsak tembelliği yapmışım çocukta. Diyor ki doktorumuz; bu şekilde bagırsaklarını kullanmayı öğrenecek. Sadece çok sıkıntıya girdiğini görürsek ılık suya oturtmamızı söyledi ve Pişik kremi yerine bi krem verdi popo çatlağı olmaması İçin onu kullandık, dediği gibi uyarmadım. İlk sefer 8. Günde yaptı sonra 6. Gün sonra 5-4 derken düzene girdi çok şükür. Sadece ilk 8 gün sıkıntılıydı biraz o dönemi de karnına sürekli doğru yönde masaj yaparak belini sıcak tutarak atlattık. 8 aylığız ayıptır söylemesi popomuzla konser veriyoruz 🤦🏼♀️