sebahat2525 çubuk tarçın koy sürahiye,akşama kadar gelip geçerken iç.Şekerini yükseltir, açlık yaşamazsın.Böyle olunca da gereğinden fazla yemek yemezsin.aslında çok basit yani.yoksa açlıkla başka türlü mücadele edemezsin, bi kere beyin izin vermez aç kalmana. Çünkü şeker tüketmesi lazım beyninin.E tarçında da şeker var, durum böle olunca, kan şekerin düzenli oluyor ve beyin aç kalmıyor.beyin aç kalmayınca seni de gereksiz acıktırmıyor.