Seherekincikan Her zaman kiloluydum zaten. Verdiklerimi geri alsam da beni psikolojik açıdan etkilemez. Tam tersine, kısa süre içerisinde bu kadar çabuk kilo gittiği için o kadar garip görünüyor ki gözümde. Gebelik süresince bile sporumu yapıp ağırlık kaldıran birisiydim. Birden o kadar biçimsiz bir hal aldım ki, artık komik geliyor :)