Pnarr94 papatyaannee benim iş yerim bize pub acıbadem eş ve çocuğa allianz yapıyor malesef karsılamıyor
papatyaannee Pnarr94 Sigortadan sigortaya değişiyor muhtemelen ben de bankacıyım bizim şirket bana ve çocuğa bupa acıbadem yapıyor poliçe kapsamına alınmış aşılar o sebepten bugüne kadar her şeyi karşıladı
Sedef3443 Fasulyeninannesi3 ben yaptırdm ıkı doz bırı 3. Ay bırı 5.ayında oldu tek fiyatı 375 tl rotarix yaptırdm .
Pnarr94 papatyaannee ben yine de bunu arastırıcam şuan doğum iznimdeyim işe döndüğüm de artık siz yapıkredi çalışanımısınız