findikannesi şöyle anlatayım; sgk anlaşmalı özel hastanelerde sgknın ödemediği ücretin kalanını ödeyen sistem. Mesela sgk anlaşmalı özel hastanede atıyorum jinekolojiye gittiniz muayene ücreti sgklıya 240 tl ama eğer tamamlayısı sağlık sigortanız varsa hiç ücret ödemeden muayenenizi olursunuz, tahlil yaptırırsınız (özellerde tahlilleri sgk karşılamaz) röntgen, mr aklınıza ne geliyosa yaptırır 5 kuruş ödemeden çıkarsınız. Biz alianz sigortayı tercih ettik fiyatı diğerlerine göre daha uygundu. 2 hafta önce kızımın ateşi 39,7 oldu gece hemen hastaneye gittik (devlet hastanesine) bize diyolar ki önünüzde 62 kişi var. Çocuğun ateşi 40 diyorum buradaki tüm çocuklar öyle diyolar🤦🏻♀️ Sonra başka bi devlet hastanesine gittik orada daha az kişi vardı ama yine bekledik. Ertesi gün yaptırdık tamamlayıcı sağlık sigortası. Bu arada 18 yaş altına ebeveynlerden biriyle yapıyolar. Eşimin zaten var ama bizi kapsamıyodu biz de kızımla bana yaptırdık. İkimizin de yıllık 10 muayene hakkı var. Yatarak tedaviler ve tahliller falan da ücretsiz. 4640 tl’yi 8 taksite böldürdük. Sigortam.net’ten bi araştırın isterseniz.