KbrMte
Benim doğum yaptıgım hastanede yatış verildigi andan itibaren telefonu kullanmam yasaktı hapishane gibiydi doğum çantamı bile almama izin vermediler. Doğum sonrası alındıgım oda iki kişilikti, refakatçi olarak eşimi almadılar erkek oldugu için, kayınvalidem yanımdaki tekli koltukta sabahlayarak perişan oldu, refakatçim olmasa yemek alacak kimsem bile olmayacaktı odalara getirmediler, verdikleri kahvaltıda çatal bile yoktu 😅 doğum sonrası hasta bezi vermediler, odaya 5er kişilik gruplar halinde bağıra çağıra dalıp durdular uyuyan bir bebek oldugunu umursamadan, dikişlerin kontrol edilmesi icin baska odaya cagırdılar üstelik azarlayarak, yanımda bebegimi emanet edecek kimse olmasa kontrole bile gidemeyecektim vs.. Bunların hiç biri özel hastanede yok. İlk dogumumu da özelde yapmıştım.