Deletedmom002 Çok haklısın . Dışarı çıkıp geldik , arabada uyudu kaldı . Enerjilerini atamıyorlar sanırım evde . Ya da temiz hava mı iyi geliyor bilemiyorum . Her bebeğin biyolojik ritmi farklı , uyku saatlerine hiç müdahale etmedim ben . Kazandıkları beceriler,gelişim evreleri,büyüme pikleri .. Her şey o kadar zor ki bebeklerimiz için 🤷🏼♀️ gerçi artık bebeklikten çıkıp çocukluğa evriliyorlar ama .. Hippin iyi geceler çayını aldım , belki sütümden az da olda faydası olur 🤷🏼♀️