Janss
Bizim uyku hep sorunluydu ya, ilk 3 ay aşırı aşırı uykucuydu, şikayetciydim hep uyuyor diye, keşke demeseydim🙄
Sonra bir kudurdu tam kudurdu, hep huysuz bir bebekti zaten, genel anlamda memnuniyetsiz 😬 uzun zamandır öğlen tek uyku yapıyordu, onu da her zaman değil aklına esince, artık sıfır uyku 🙄 16 saat ya, ayaklandı bide oda oda peşinde koşuyorum sürekli, oturttuğum an ağlamaya başlıyor. Aslında çok sıkılıyor hak veriyorum, gittiğimiz tek yer market, çıksak biraz yorulsa falan uyur eminim, ama burda da öyle bir imkan yok işte..