Erkekannesi4321 öncelikle muhakkak doktora götürün.
Tv tamamen hayatımızdan çıkarın çok çok zararı var ben izlettim bi zararını gördüm diyen insanları dinlemeyin onların çocuğuna olmadı diye sizin de çocuğuna olmayacak anlamına gelmiyor bu tv izlettim çok çok zararını görmüş biri olarak söylüyorum bizde oğlum 13 aylıkken otizm den şüphelendik nöroloji ye gittik belirtiler var diyip psikiyatri ye yönlendirdi iyi bir psikiyatri bulamadık eşimin kuzeni otizm öğretmeni aynı zamanda rehabilitasyon merkezi var o bize geldi gün boyu oğlumu izledi reflekslerine baktı ben hiç bir sorun görmüyorum dedi tv den kaynaklı ismine bakmıyor olabilir dedi oğlum 13 aylıkken alkış bay bay vs vs hiç birini bilmiyordu tv kapandıktan 10 15 gün sonra tek tek öğrenmeye başladı hiç anlamlı kelimesi yoktu şuan 15 aylık mama cici dıt dıt deh deh diyor anlamlı olarak onun dışında baba dede diyor ama bilinçli olduğunu düşünüyorum baya düzeldi oğlum göz temasımız her zaman iyiydi ismine bakmıyordu komut almıyordu şuan basit komutları alıyor al ver gel otur tak vs gibi kitabını bana verir hayvanları göstermemi ister tek eksiğimiz şuan işaret etmemesi onuda öğrenecek yavaş yavaş sizde ne olursa olsun izletmeyin lütfen