Erkekannesi4321 Lütfen bebeklerinize bu kadar tv telefon izletmeyin ne kadar kötülük ediyorsunuz farkındamısınız? Otizmmi diye bile düşündürüyor sizi, akranlarıyla iletişim kuramaması, sinirli agresif olması, adıyla seslendiğinizde bile bakmaması hep ekran bağımlılığının sebepleri. ilerleyen dönemdede hiperaktivite, okul döneminde öğrenme güçlüğü, dikkat dağınıklığı, sosyallikten soyutlanma eklenecek bu söylediklerinize ve daha fazlası. İzletmeyin alın çocuğunuzu parka götürün, evde müzik açıp dans edin, oyuncak oynayın, anlatın konuşun konuşturmaya çalışın. Bunlar o kadar zor değil gerçekten bir deneyin.