Zehraayaz evet bn çok çektim 2019 da hamileydim çocuğumun kalp atışı çok diye kalbinde sıktı var deyip çikolata yedirip bni nstye sokuyorlardı smalık çikolata yedkçe dahada arttı makineleri çok eski çocuğumun burun kemiğini görmemiş makineleri aylarca down sendromu dediler ve hep aldırmamı istediler spnra sürekli sancım çıkıyor diye sancımda çoka z sürekli aciline yatırdılar bebğimin kalbi hızlı dedikleri gün kadın doğuma yatırıp sürkeli alttan öuayene edildim ve eşim dahil kimseyi almadılar SONUÇ HİÇ BİRŞEYİM YOKMUŞ OĞLUM SAPASAĞLIKLI AYLARCA HAMİLELİĞİMDE BURNUMDAN GELDİ son dakikada olsa doğumu özelde yaptım Hayat hastanesinde o kadar memnundimki ve çocüumun şikayeteşrini anlttığım hastanaeler bni kabule tmediler sadece orası fatih bey o kadar iyi bir doktordu ki salak salak doktorlarun dolu olduğu bi yer bn doktorumu seviyordum hatice hanımdı ama bna acilde bakan doktorlar hep bu yöndeydi midem bulanırdı her sbh kusucam derdim hani bişi yiyeim bi serum takdılar bana yemek yesem bişi olmaz yani neyse kus kus ay hatırlamk istemiyorum hamileliğimde yaşatmadıkları kalmdı her doktor muayenemde ( hatice hanım serviste) olunca başka doktora veriyorlardı prosedür gereği ayın geçmeden aldır dediler bn ankarada zahide yetişe çıkan doktora gittim cihangir çakıcı o doktorum bebeğimin sağlıklı olduğund own sendromu olmadığını kanıtlamasına rağmen doğurmaya kadra hep çektim