Yelda35 birincisi ameliyat çok uzun sürdü ikincisi sürekli asistan değişti biri geliyo biri gidiyo dikiş atmak için üç kişi değişti bildiğin. İlk doğuma saat 4de girmiştim 4.35 te odamdaydim ama ikincide 1 saati gecti hala ameliyathanedeydim sürekli saati sordum bitmek bilmedi çok üşüdüm döndüm resmen. Bir ege üniversitesi nin bir kurali var doğumdan sonra ilk gece yoğun bakımda kalıyorsun yanında kimse olmuyor hemşire getiriyor bebeği emzirecegin zman falan hatırladıkça sinir oluyorum valla