buselidunya yareninannesi888 Allahım yalnız değilmişim, çok mutlu oldum şu an. Acaba sıkıntı ne her gün düşünüyorum vallahi yapmadığım bişey kalmadı sırf bu uyku düzeni için
kagan1 yareninannesi888 yanına bebek koyup eline verin sonra uyutun bende top koyup eline verip uyutuyorum gece 😀
reynwoman Omom nasıl birşeymiş bu melatonin ne için veriyorlarmış uyusun diye mi peki ? 17 aylık kızım var valla doğduğundan beri gece 3,4 ten önce uyumuyor artık vücudum kafam kaldırmıyor
Omom reynwoman uyku ilacı değil ama uyku düzenlemeye yardımcı. Ben tam olarak nasıl kullanıldığını bilmiyorum ama doktorunuza söylerseniz yönlendirir sizi
OncedenGurme Adababy 8 ayda bir atak daha var. Gece uykuları mahvoluyor. Ben de post açmıştım diye hatırlıyorum. Bebeğim daha 2 aylıkken deliksiz uyumaya başlamıştı geceleri alarmla beslerdim. Ama 8 aylıkken uyumaz olmuştu. Neyse ki kısa sürdü, eski düzene döndü 😊
Adababy Sumeyraas sabahsa 9 da uyanıyor hep. Ama artık 5 de yatırmıyorum. Bugün mesela 2 saat uyudu gündüz. Şu an ayağımda sallıyorım en ufak kıpırdıya uyanıyor tilki uykusunda resmen
Adababy RuyasMom aynen öyleyiz bizde ama biz doğduğundan beri gece hiç uyanmadık . Takii 7. Aya kadar
OncedenGurme Adababy yaa pardon ben hâlâ 8 aylık diye düşündüm 1 yaş olmuş 🙈 bence gündüz uykusuna müdahale ediyorsanız etmeyin. Bebeğim iki uyku yapıyor. Sabah 8 gibi uyanıyor. 11 gibi uyuyor. 12:30 gibi uyanıyor. Diğer uykusu da 14:30 ve 16 arası gibi. Akşam da 21’de gece uykusuna yatıyor. 12 aylıkken gece beslenmesi için 1 kere uyanıyordu. Ama bazen tek uyku yapıyor. O zaman da 17’den sonra tekrar uyumak istiyor. Uyutmuyorum. Bi şekilde oyalayıp akşam 20’de gece uykusuna yatırıyorum
Adababy buselidunya çarpıntım olacak kahve içmekten😄 bazen eşimi uyandırıyorum kalk bak diyo oda sağolsun alıyo çocuğu odaya salona götürüp uykusu gelene kadar oyıncaklarıyla oynatıyo hop tekrae alıştır gece uykusuna
buselidunya Adababy ayyy evet bu biz işte😃 bazen diyorum al içeri getir bari bir iki saat uyuyayım nöbetleşe bakalım😃
reynwoman Omom yaa varsa böyle bişey yapılıyorsa soracağım doktora 17 aydır resmen uykusuz zombi gibiyim artık sinirlerim bozuldu cidden sabrım taakatim kalmadı psikolojim alt üst oldu nerden cocuk yaptım ağrısız başımı ağrıttım diye kendi kendimi yiyorum sonra pişman oluyorum 😔 ama gerçekten çok zor 17 aydır gece 3,4ten önce asla ama asla uyutamıyorum herşeyi denedim yok düzelmiyor uyku eğitimi dahi aldık oda çözüm olmadı cok özeniyorum böyle bebeği akşam 9.10 da uyuyanlara benimki 1 de bile uyusa göbek atıcam
Adababy OncedenGurme bizim sorunumuz gece uyanmaları. 9 dedimmi uykusu geliyor uyutuyorum ama 1 saat sonra uyanması ve dakika başı uyanması
Aysecela Adababy benim kızlarımda tek uykuya yeni geçti sabah 7 8 de kalkıyorlar öğlen 12 buçuğa kadar ayakta tutuyorum 2 2 buçuk saat uyuyorlar sonra akşam 9 9 buçukta tekrar yatırıyorum 12de mama veriyorum sabaha kadar uyuyorlar bazen çok uyku basıyor ama oyunla geçiştiriyorum inşallah bozulmaz böyle çok güzelmiş bir ara gece 4te uyanıp 7ye kadar uyumuyorlardı kafayı yiyecektim şimdi onlar da mutlu uyanıyorlar bende mutluyum dinlenmiş uyanıyorum
OncedenGurme Adababy gece uykusunu etkileyen en önemli şeylerden biri gündüz uykusu. Sabah geç uyanır, gündüz uykusunu yeterince alamaz ve gece uykusuna enerjik şekilde giderse sürekli uyanır, huzursuz olur, uykuya dalamaz bebek