Adababy Bütün ihtiyaçlarını gidererek beşiğine,yatağına koy ☺️ Yanına da bir sandalye koy. Benim oğlum pişpiş yağmur sesiyle uyuyor hep. Hem sakinleştiriyor hem de uykuya geçişini kolaylaştırıyor. İstediğini yapsın beşikte. Enerjisini atsın. Ağlarsa hemen alma. Hiç konuşmadan temasla sakinleştirmeye çalış öncelikle. Sakinleşmezse daha çok ağlarsa kucağına al. Sakinleşsin iyice. Hiç konuşma tekrar beşiğine koy. Başını okşa, elini tut. Ona güven ver. Mutlaka uyuyacak. Sabırlı ol. Sakin ol tavsiyelerim bunlar. Ben bu şekilde alıştırdım. Çok şükür 4 buçuk aydır çok güzel bir düzenimiz var 🙏