Tugbabhc Zelisblt bu yaş sendromlari hiç bitmiyorki bi girişimiz oldu çıkışımız hiç olmadı,🤭🤭 2 buçuk yaşında herseyi ağlayarak istiyor geve uyanmalari 4 aylık kızım bukadar yormuyor beni 🤭😂
Leman01 Zelisblt benim oğlumda 1 ay sonra 2 yaşına girecek her şeye ağlamalar istediği olmayınca kendini yere atmalar bizdede başladı maalesef.