Zelisblt evet maalesef 2 yaş sendromuna giriş yapmışsınız sağlıkla çıkın bu süreçten🤭 inatlaşmadan, krize dönüşmeden başka şeylerle ilgisini dağıtarak süreci yönetmeyi deneyebilirsiniz. Bir de bu dönemde kendi tercihlerine çok önem veriyorlar ve başkalarının iltifatları da çok değerli oluyor o yüzden kıyafet için falan mesela aa bu sana çok yakıştırıyo bak geçen giydiğinde de teyzenler/halanlar, ananenler/ babannenler çok beğenmişti gibi gaza getirebilirsiniz. Sizin giydirmek istediğiniz 2 kıyafeti önüne koyup hangisini giymek istersin diye sorabilirsiniz kendi tercih etmiş olsun maksat😂 ben sürekli bu şekilde yapıp bir de üstüne aynaya bak ne kadar yakışıyo harikasın süpersin diye veriyordum gazı öyle olunca hem daha mutlu oluyordu hem de benim istediğim olmuş oluyordu🤭😂 en azından 3 yaş sendromuna daha yumuşak bir giriş yaparsınız çünkü o daha beter🥺