myboy şöyle ki benim oğlumun şöyle bir avantajı var karnı tok ve aşırı derecede uykusu yoksa bıraktığım yerde kendi kendine oyalanıyor bir iki kere mutfağa gidip geldiğimde uyuduğunu gördüm bende bunu fırsata çevirip gündüz uykularını o şekilde yaptım kendi yatağıma beraber uzandık fön sesini çok seviyor fön sesi açıyorum saçını yüzünü okşuyorum uyuyor bizimki akşamları mız mız akşamları da kundağını yapıp emziğini verip fön sesi açıp ayağımda sallayarak uyutuyorum. Bebekler uykuya geç dalar hemen bırakmıyorum 30-35 dk ayakta tutuyorum dalmaya başlayınca 10 saniye sallayıp 10 saniye duruyorum giderek sallamanın hızını yavaşlatıyorum ayakta bekletmeye devam ediyorum tam emin olunca beşiğine koyuyorum fön sesi hala açık birazda fön sesiyle beşiğinde dalmasını bekliyorum her kımıldadıkça yada ses çıkardıkça sallamayın buna alışır ve uyku aralarında sizden hep bunu bekler mızmızlanmasına müdahale etmeyin aşırı derecede ağlamadığı sürece bırakın bakın bakalım tekrar uykusuna dönüyor mu yani ilgi duyduğu bir ses müzik ritim muhakkak vardır bizimki su sesi ve fön sesiyle çok sakinleşiyor sizde deneye deneye bulun