Manolyaa00 NinovaLemi hangi siteden aldin guvenilir bi site onerin var mi canim yoksa görerek mi aldin
BeniSahteSevme Bende nor olanı kullanıyorum 5 bıçak ama banyo sarı ışık ve nereyi aldığım i goremiyorym cok gicik😅
Ssssraa Mor olanı kullandım uzun süre tüm vücuduma diyebilirim. Çok çok memnundum, diğer jiletlerle kesinlikle çok farklı. Şimdilerde lazere başladım çünkü anladım ki venus e verdiğim meblağ toplasam lazer parası edecek 😅
Manolyaa00 Ssssraa lazer iyi iyide seans bitimi tekrar tuyler cikar mi hamilelik vesaire olursa artis olur mu bide guvenilir olması lazim merdiven alti cok suan piyasada insan korkuyo evde denemek istiyorum bakalım
Manolyaa00 Danerys sabunu kopurtup oyle yapiyorum yine mutlaka kesiliyo bi yerler afedersin ozel bolgemin ustu tahris ola ola cok kotu oldu almasam esimden utaniyorum alsam kötü yapiyo sinek ısırığı gibi sanki kabarcik oluyo sastim kiz agda guzel yumusacik iyi yapiyoda 1 hafta sonra hoopp yine cikiyo
baloglusss Manolyaa00 mor olandan kullanıyorum bende kasık arası yine sivilce sivilce oluyor alışamadım ben rahat değil diğer jiletle hiç kesmezdim bunla bir iki kere kestim başlığı geniş geliyor bana
Manolyaa00 NinovaLemi yorumlari okudum baktim biraz once atis sayisi bittiginde dolum yapilmiyomus yeniden cihaz almamiz gerekiyomus satici oyle diyo kararsizim suan canim sagol yinede🦋
[silindi] Manolyaa00 hamileyken lazere gidiyordum şu an 9.5 aylık emziriyorum hala devam ediyorum. Ben de bir kıl artışı olmadı, beyaz ten siyah kök ilk seansta bile gözle görülür etki yaptı. Ayda bir bazen iki üç ayda bir gittim şu an sadece üstten kontrole gidiyorum. Bitti bile. Ama dediğim gibi hamilleik ve emzirme döneminde herhangi bir kıl artışı yaşamadım. Lazerli bölgeler geri tepmedi yani
NinovaLemi Manolyaa00 evet yapılmıyor ama 5 kişi bitirecek ve üstüne rotuşlar yapılacak kadar fazla atış sayısı var. Senin tüylerin bitmeden onun atışı bitmez 😂
Manolyaa00 NinovaLemi oyle mi diyosun kiz bi bakicam bakim esimi ikna edebilirsem almayi isterim o zaman ☺
Cgdmltr93 Manolyaa00 ben hamam otu kullanıyorum. Kokusu çok kötü ama tahriş yapmıyor ve güzel temizliyor. Hemde pratik 3 dakıkada yıkıyorsun. Fiyatı da uygun
Manolyaa00 Cgdmltr93 lazer istiyorum canim kokten bu isi bitirmek istiyorum artik hamam otu kac gune cikariyo jilet gibi suresi kisa mi
NinovaLemi Manolyaa00 ben al derim güzellik salonundan daha uyguna geliyor. Ben de arkadaşımdan görerek aldim 4 kardeş hepsi kullandı hala atış var. Arada rötuş atıyorlar 2 yıl oldu 😂