Nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum tabi biz Aydın’da çektirdik o kadar tatlı biriki fotoğrafçının hiç sıkılmadan acele etmeden önce içeriyi keşfedip tanışıp sonrasında çocuk şarkıları eşliğinde çekim yaptı biz ikidir kendisine gidiyoruz ve herzaman tek adresimiz