Deletedmom5284 100 liraydı yarım gün 2 haftada 1 geliyor. Sadece sil-süpür-toz al yapıyor. Bir de bi hafta mutfak dolapları, diğer hafta pencereler şeklinde ilerliyor. Önce 125 yaptı, baktı herkes çağırıyor 150 yaptı. Şimdi yine zam yapacağım diyor çünkü hiç kimse vazgeçmedi. Böyle böyle 200-300-400 olur bizimki de 🤦🏻♀️