Ayazmom1 ayrıca ekleyeyim ozaman hiç emeklemedi :) direk emeklemeden yürüdü. Her bebek emeklemiyor. Kendini kasma lütfen :)
Abimin çocuğu da 16 aylık yürüdü ama şu an tutamıyoruz:) her çocuğun gelişimi farklı sakın kendini üzme:)
Kendimden biliyorum boşuna takmışım