Pembepnter Ahahaaha ben yazın bile çorap giyen insanım en ufak esintide afedersin ishal vurur çok hassasım, yazın denize gideriz bikini giyerim 6 saat denizde kaldıysak 2 saati tuvaletteyimdir çünkü canım ishal.🤦🏻♀️ O yüzden crop mrop göbeği açık hayal bende hastanelik olurum valla😂😂 Kız kardeşim giyer, beli ince göbeği olmayana çok yakıştırırım.