Usengeccanee Pembepnter bekarken çok giyerdim tanışınca sevgiliyken falanda giyinirdim hiç kapalı kıyafetim yoktu nisanlaninca işler değişti, 🤣 Şimdi kıyafetlerim hepsi duruyor 🤣
Busragokceberra Pembepnter Gobegim üşür kız açamam 😂🤭🤭😂😂 Babam kumaş mi yetmedi der,annem köpek mi parcaladi der,eşim kalp krizi geçirir,kızımda ısırır,göbeğimde hani bana hani bana der😂😂😂
EtiPetito Pembepnter yaz kış giyiyorum dolabımdaki 10 üstün 8inin göbeği açıktır aksjsjs çok açık değil ama normal dozunda
Ggercn Ben hiç giymedim . Hamilelikten önce vucudum aşırı güzeldi giydiğim yakışırdı şimdi göbek var 😅 yaza kadar kilo verirsem giymeyi düşünüyorum . Dünyaya bidahamı gelicez düşüncesindeyim şu sıra
Gmze1998 Ggercn Ben giymedim hiç bekarken ama tişörtün önünü pantolona saklardim karnım çöktü o zaman kemer takardim şimdi kalçamı saklayalım göbeğimi nereyi saklasam dertindeyim😂😂
Egeberk Pembepnter tatilde giyerim yada İstanbul gibi yerde bizim burda giysem öküz gibi bakiyo salaklar 😂😂 daha 20 yaşındayım bekar gibi duruyorum kimse anlamaz evli olduğumu al başına belaa