birprensannesi__ 75kinalikuzu benim kolik napacam bilmiyorum ne versem şaştım kaldım şuan bile çığlık çığlığa 1 numara geçsem yine aynısı olacak
ikizlerinannesi2985 birprensannesi__ eproteinden sonra aptamil 1 le devam ettik biz. Sonra sma ya gectik
ikizlerinannesi2985 birprensannesi__ sma. Aptamil korkunç gaz ve kabızlık yaptı. Sadece 2-3 hafta kullandık aptamili. Ondan beri hala daha sma kullanıyoruz. Düzeltilmiş 12,5 aylıklar
ikizlerinannesi2985 birprensannesi__ optipro kullanıyorum canım. Comfort evet gaza iyi geliyormuş. Ben en başta onu bilmiyordum optipro aldım. Baktım gaz, kabızlık sorunu yok, öyle devam ettim. 3 numara kullanıyoruz şimdi
ikizlerinannesi2985 birprensannesi__ aynen canım. Mama olayı tamamiyle bebekle alakalı. Bi bebeğe çok iyi gelen diğerine hiç iyi gelmiyor. Deneme yanılma biraz
birprensannesi__ ikizlerinannesi2985 evet şuan prematil kullanıyor kac kişi yazdı kimsede sorun yok ama benimki çığlık çığlığa ağlıyor mesela
ikizlerinannesi2985 birprensannesi__ eoproteini zaten anne sütüne katıyorsunuz dimi? Mamaya katılmaz cünkü o. Anne sütü zenginleştirici o. Kusması var mı bu arada?