3 ay 18 günlük, 4. Ay atağında en belirgin yaptigi sey; memeyi reddetti emen cocuk; uyuyup uyandıktan sonra en sakin anlarında almaya başladı.Sonra daha yüksek sesle farkli ağlamaya başladı. Çevreyi dikkatle inceliyor, oyun cocugu oldu.Bez kitabi var oyuncak hayvan figürlü icinde gazete hisirtisi gb ses çıkaran bi sayfası var deli oluyor, oynamak istiyor hirslaniyor, uykusu geldiğinde uyuyamadığında bildiğiniz kızıyor, soyleniyor :) 2 gündür orta kulak iltihabı teşhisi ile antibiyotik şurubu başladık. Ateşe çok dikkat edin cumartesi aksami saat 20.00de gittiğimizde ateşi39 idi serum bağladılar. Dogru olcum içi kulak ici ölçer aldik. Koltuk altı 38.3 cikmistievde çünkü. COK SUKUR daha iyi simdı uyuyor kizimiz. Dün yarım gun emmedi uyumadı surekli agladi; pompa ile süt sağip biberonla verdim bu sekilde kabul etti…Çok değişikler özetle bu ayda :)