Kikiriki kuzum seninki normal daha gazı olur onun. Kendini 3 aya kadar anne karnında sabar bebekler. 3 aydan sonra kendine gelmeye başlar. atak dönemlerin var. En uzun 6 hafta süren atak dönemine gireceksin 4.ayda.benimki 2 aylıkken falan 3 kişi zor uyutuyorduk. 3 kişiyi sabaha kadar ayakta tutuyordu.gündüzde 4 kişi oluyorduk gene uyumuyordu.benimki 5 buçuk aylık artık çoğu şeyin farkında.etrafı seyretmekten ses dinlemekten inatlaşıyor uyumuyor resmen huysuzlanıyor.