Kikiriki sizi o kadar iyi anlıyorum ki, benim oğlum 6 buçuk aylık oldu, oh ne güzel gecede iki defa kalkıyor diyordum yenidoğana döndük, sabaha kadar 4-5 defa kalkıyor emiyor ağlıyor uyumuyor. 6 aydır uykuya hasretim, bazen ablam geliyor ona veriyorum bu sefer de memeler şişiyor uyuyamıyorum ayrıca ağladı mı uyudu mu naaptı diye uyuyamıyorum. Dişleri çıkıyor, sancı çekiyor, dün 1’de kalktı kalkış o kalkış asla uyumadı, babasını çağırdım gel ilgilen diye, özellikle yaptım ki anlasın çünkü her doktor görüşmesinde uyuyor diyor ki ayrı odada yatıyoruz, sabahtan akşama kadar bebeğimle ben beraberim. Çok yazdım, özetleyeyim, size sarılmak istedim, nolur harap etmeyin kendinizi, bi de her bebek aynı olmuyor gerçekten ve bence 100 bebekten sadece 10 tanesi akşamdan sabaha uyuyordur.