KayraHamz
Arkadaşların söylediğine katılıyorum ağrı kesiciyi geciktirme doktorun yazdığı midemi agritti parol iç dedi hem pek etkili olmadı hem de bebeğimin sağlıklı sorunları vardı ilk 1 hafta ilçe dışında doktor doktor geziyordum ağrı kesicinin saatini kaçırınca içsem de ağrılarım pek geçmiyordu böyle hastanede ilk ayağa kaldırdıklari anın acısı hatta yanması oluyordu çok ağrılarım oldu ama 1 hafta sonra yavaş yavaş normale dönüyorsun hatta 5.-6. gün biraz daha sabret canım