KayraHamz bünyeyle alakalı. Gaz sancısı da baya ağrı yapıyor ben gazımı çıkardığım zaman daha rahatlıyorumdum ilk hafta. Şimdi de geçmiş sayılmaz 22 günlük lohusayım bende. Şu an hiç ağrım yok mesela, dayan birazcık. Ağrı kesici içtim ben her ağrım olduğunda. Ağır regl ağrısı gibi ağrım oluyordu benimde, başlayınca ilaç içiyordum hemen.